Saturday 20 April 2013

CARA NAK ORDER

Tempahan tanpa deposit/pembayaran akan terbatal selepas 5 ( LIMA ) hari.
Cara untuk membuat pesanan:-

Sila berikan maklumat seperti dibawah, melalui email maimunahmad59@yahoo.com
atau sms/call
019-4369948 atau 05-7215393 (rumah) 
(prefer sms or pm facebook)
  • Nama
  • Alamat (di mana barang perlu dihantar)
  • No. Telefon
  • Kod item
  • Kuantiti

Cara membuat pembayaran:-
Bayaran tunai selepas menerima barang (Cash On Delivery): terpakai untuk yang datang ambil sendiri sahaja.
Bank - in ke dalam akaun bank 
                                    CIMB no: 0806-0032184-52-4 MAIMUNAH BINTI AHMAD atau
       AGRO BANK no: 2-00-5211-0008299-2 AgroTani i MAIMUNAH BINTI AHMAD

Jika bayaran melalui bank-in dilakukan;
SELEPAS SELESAI MEMBUAT BANK-IN sila berikan maklumat seperti berikut samada sms/call/pm:-
  • Nama (Name)
  • No. telefon (Contact Number)
  • E-mail/ facebook
  • Amaun yang telah dibank - in (Amount - RM)
  • No. Rujukan (Reference no.)
  • Tarikh dan masa transfer dibuat (Date and time of transfer)
  • Jika boleh, hantar/scan slip bank-in bank.

PENGHANTARAN

URUSAN DAN KOS PENGHANTARAN 
Semua urusan penghantaran kami menggunakan perkhidmatan parcel POS MALAYSIA BHD. 
Walaubagaimanapun, jika pelanggan memerlukan penghantaran dibuat dengan segera, penghantaran melalui POSLAJU akan dibuat yang mana semua urusan kos penghantaran POSLAJUPERLU” ditanggung oleh pihak pembeli. Kami akan mengenakan baki yang terlebih limit  dari kos biasa.
Kos penghantaran untuk Sabah / Sarawak akan diberitahu selepas mendapat kadar caj yang dikenakan untuk “POS BERDAFTAR”. 
Caj akan dimakluman selepas tempahan/penghantaran dibuat.

Pengembalian Produk
1.   Produk yang telah dibeli tidak boleh dikembalikan
Walaubagaimanapun jika terdapat kerosakan pada produk ketika pelanggan menerimanya, pihak kami akan menggantikannya dengan yang baru atau yang sepadan dengannya dengan syarat ia dilaporkan dalam tempoh 7 hari dari tarikh ia diterima dan produk yang rosak dikembalikan semula kepada kami dalam tempoh 10 hari selepas aduan kerosakan dilaporkan. Kami akan menilai sebab/jenis kerosakan yang boleh diganti.

2.   Pelanggan dinasihatkan menggunakan sekurang-kurangnya perkhidmatan pos berdaftar untuk mengembalikan produk bagi mengelakkan barang yang dikembalikan hilang.

3.   Pihak kami tidak akan membuat penggantian sekiranya barang yang dikembalikan tidak diterima. Kos penghantaran balik produk kepada kami akan ditanggung oleh pelanggan.

4.   Selepas kami menerima produk yang dikembalikan, produk ganti akan dihantar menggunakan pos berdaftar secara percuma. Jika tiada aduan diterima dalam tempoh yang dinyatakan di atas, pihak kami menganggap pelanggan berpuas hati dengan produk yang dihantar dan sebarang aduan selepas itu tidak akan dilayan

Barang akan dihantar selepas pengesahan bayaran telah dibuat dan berkemungkinan mengambil masa paling lewat dalam 4-5hari bekerja, InSyaaAllah.
JIKA MASIH TIDAK MENERIMA BARANG PESANAN SELEPAS ITU, SILA BERITAHU.
Jika sudah diterima juga, harap inform kami.

Terima Kasih.

No comments :

Post a Comment

http://1.bp.blogspot.com/-nFu81DKT2K8/UhntcOv1qLI/AAAAAAAAKHA/ShGiOwQXIVg/s1600/facebook-top-img.png